2020 m. spalio 18 d., sekmadienis

TRANSPORTO priemonės aplink mus

    Šiandienos gyvenimo neįsivaizduojame be transporto priemonių, jomis keliaujame į darželį, būrelius, darbus, parduotuvę, namo... Ar galima vadinti riedlentę transporto priemone, o laivus? Kaip saugiai keliauti ir ką daryti įvykus nelaimei kelyje? Savaitės eigoje aiškinomės šiuos ir kitus klausimus įvairiais būdais: naudojome robotuką, žiūrėjome mokomąjį filmuką, klausėmės Juliaus pamokėlės apie kelio ženklus ir saugų elgesį gatvėje.





        Teorija be praktikos lieka tik teorija! Džiaugiamės ir labai dėkojame Žygimanto tėveliams, kurie parūpino mums tikrus policininkus ir tikrą policijos automobilį. Vaikams tai buvo netikėta staigmena ir tikrai paliko didelį įspūdį. Policininkai buvo draugiški, maloniai atsakė į rūpimus klausimus, leido pakelti liemenę, įsėsti į automobilį ir net kalbėti per raciją. Dienos susitikimas praskaidrino niūrią rudeninę nuotaiką, o vaikai visą likusią dieną žaidė pareigūnus ir vagis. 














STEAM ir tiltai 

            Konstravimas STEAM veiklose ugdo vaikų kūrybinį mąstymą, lavina vaizduotę, moko inžinerijos bei socialinių įgūdžių pagrindų. Vaikai kuria neturėdami konkrečių instrukcijų, todėl ieškant įvairių užduoties sprendimo būdų, sukuriami išskirtiniai statiniai. Juk norint iš netradicinių priemonių sukonstruoti tiltą, kuris išlaikytų automobilį, reikia gerokai pamąstyti.









        Konstruodamas vaikas mokosi susikaupimo ir koncentracijos, nes tik susikaupęs vaikas gali kažką padaryti. Taip pat moko vaikus tvarkytis su kai kuriomis neigiamomis emocijomis - pykčiu ir agresija, moko būti kantriems, valdyti savo nepasitenkinimą, jei kažkas nesiseka, tartis su draugu, išklausyti jį, priimti sprendimus. 





















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą