STEAM ir Aitvaras
Štai mūsų pirmosios STEAM veiklos akimirkos. Pati veiklos pradžia dar buvo sunki, nerimavome, ar pavyks vaikams savarankiškai, be pedagogų įsikišimų, įvykdyti užduotį, bet rezultatai buvo fantastiniai ! Nors ir nelengvas mūsų darbas, bet gauname tokį teigiamų emocijų pliūpsnį žiūrėdami į krykštaujančius Jūsų vaikus... dėl tokio paprasto dalyko... pakilusio plastikinio maišelio - aitvaro :).
STEAM - trumpinys,
apjungiantis keletą disciplinų: gamtos mokslus, technologijas, inžineriją,
menus ir matematiką, tai yra integruotas mokymas(-is). STEAM ugdo mąstymą,
plečia akiratį, skatina bendrystę.
Vaikai iš prigimties yra smalsūs ir natūraliai taiko STEAM metodiką savo gyvenime, pavyzdžiui, mažylis, mesdamas žaislą ant grindų jau patiria, kas yra trauka, suvokia, jog krintantis daiktas sukelia garsą, gali sudūžti ir kt. Tolesniuose gyvenimo etapuose, žaisdami ir bendraudami vaikai vėl gi paliečia STEAM sritis spontaniškai, net patys apie tai nežinodami, tačiau priešmokykliniame amžiuje svarbu ne tik daryti, bet ir suvokti ką bei kodėl darai, todėl suaugusieji turėtų kryptingai veikti ir padėti suprasti supantį pasaulį.
Vaikai eksperimentuoja, tyrinėja ir vieną pasirinktą temą išanalizuoja skirtingų dalykų (gamtos mokslų, matematikos, inžinerijos, technologijų ir menų) kontekste. STEAM veiklos vykdomos grupelėmis, tad pirmiausiai priešmokyklinukai, turėjo pasimokyti dirbti komandoje ir sukurti bendrą aitvarą. Nelengva užduotis teko, kas pirmas imsis iniciatyvos, kas vadovaus komandai, o kaip gi tą aitvarą padaryti....?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą